wah tajuk post bukan maen lgi...ap yg fatfit maksud kn is...hri 2 mama fatfit nasihat kn fatfit 2 be nice kat 'my classmate'...i was like 'hurm slame nie fatfit x nice ke..hihihi' mama fatfit xmaksud kn yg fatfit nie xnice kat my classmate yg lain...tp yg 'my classmate' nie je yg mama fatfit maksudkn...so mama fatfit pesan kat fatfit supaya*wah ayat skema* fatfit jgn amik hati sgt n jgn trlalu tegas dgn 'my classmate'....well nk wat camne...hati nie da trluke dlam sgt...byk sgt punce n sebab yg wat fatfit xbrape bleh be nice n be good...pnjang cite nye kes nie...hahaha...tp mlas la nk ingat balik...fatfit tringat bnde nie puwn sbb mama fatfit ask me 2 be nice to'my classmate'...but fatfit wat keputusan xnk rapat dgn 'my classmate'...well secara msak2 nye fatfit fkir...buat ap nk korban kn diri kte msuk dalam mulut buaya...kalu kte ad pilihan brkwan dgn kucing...hurm...sbb kalu buaya, die xkn brubah jdi kucing walau mcm mne puwn....BUAYA TETAP BUAYA...walaupun luaran die kucing sifat buaya ttap ad...so fatfit xnk msuk dlm world 'my classmate' n 'my classmate' xbleh msuk dlam world fatfit....totally out...sbb fatfit xnk hate kat 'my classmate'...hate seseorg sgt xbaek 4 ur ksihatan....so jgn hate anyone...if ur situation like me so better u throw that person away from ur world..n lbih baek jgn dkt kn dir kte dgn that person sbb if kte dkat diri dgn that person msti prasaan hate makin la brtambah...i hope u faham ap yg cube fatfit sampai kn...
*so plezz jgn la pakse fatfit be nice...hurm sory mama...fatfit akn try yg trbaek...
Friday, March 11, 2011
be nice n be good....
Posted by just call me faa at 6:31 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

0 comments:
Post a Comment